DEEA TRAVEL INTERNATIONAL
Your Travel Shopping Center
021.222.0123 0723.609.323
rezervari@deeatravel.ro
Bdul Ion Mihalache 66, sector 1


DATE CONTACT
P R O G R A M
Luni - Vineri: 09-17
Sambata: inchis
Duminica: inchis


HOME
ROMANIA - REVELION 2025
BULGARIA - REVELION 2025 LITORAL
BULGARIA - SKI 2024-2025
BULGARIA - PASTE 2025
BULGARIA - 1 MAI 2025
BULGARIA - LITORAL 2025
TURCIA - LITORAL 2025
GRECIA - LITORAL 2024 INDIVIDUAL
CONDITII DE CALATORIE
CONTACT


Harta Bansko

Harta Albena

Harta Albena 2

Harta Konstantin si Elena

Harta Nisipurile de Aur

Harta Sunny Beach

Harta Obzor



EUROPA - PIETE DE CRACIUN 2019 » AVION - PIATA-DE-CRACIUN-VIENA (28.11/ 30.11/06.12/ 08.12/ 14.12 /15.12)

 

 

PIATA DE CRACIUN VIENA AVION



Castane coapte, turta dulce, vin fiert, cartofi copti, mere trase in ciocolata, figurine de martipan, nuci glazurate. Casute de lemn ornate cu ghirlande, coruri de copii care canta colinde, bradul urias, impodobit in mijlocul pietei. Acesta este farmecul Pietei de Craciun din Viena. Invaluit, desigur, in atmosfera medievala a batranului oras care gazduieste targul de Craciun in fiecare an, inca din secolul al XIV-lea. Dornici sa-si faca ultimele cumparaturi de Craciun din acest loc magic, sa se intoarca acasa incarcati cu daruri pentru prieteni, milioane de turisti viziteaza Piata din Viena in fiecare an. Aici te farmeca muzicienii de strada care interpreteaza Haydn si Mozart, dar si traditionalul Cor de baieti din Viena; te indulcesti cu delicioase prajituri preparate in faimoasele cafenele vieneze, iar o plimbare cu o caleasca de epoca in care cutreieri strazile luminate feeric iti dezvaluie magia unei capitale imperiale.


 

Ziua 1 | Bucuresti–Viena
Pentru plecarile: 28.11, 06.12: Prezentare la ora 04:35 in Aeroportul International Henri Coanda Otopeni pentru imbarcare pe zborul Companiei Austrian Airlines OS768 cu decolare la ora 06:35. Sosire la Viena la ora 07:25.

Pentru plecarile: 30.11, 08.12, 14.12, 15.12: Prezentare la ora 06:00 in Aeroportul International Henri Coanda Otopeni pentru imbarcare pe zborul Companiei Austrian Airlines OS768 cu decolare la ora 08:00. Sosire la Viena la ora 08:50.
Sosire la Viena si dupa preluarea bagajelor intalnire cu ghidul local vorbitor de Lb Romana. Tur panoramic Viena, din autocar, de-a lungul celebrului Ring Vienez: Ministerul de razboi, MAK-muzeul de arta contemporana,  Opera de Stat, Muzeul de Arte Frumoase, Muzeul National de Istorie, Palatul Imperial Hofburg-fosta resedinta de iarna a dinastiei Habsburgilor, Piata Maria Thereza, Parlamentul, Primaria, Burgtheater si Biserica Votiva. Tur pietonal in centrul istoric: Palatul Hofburg, Graben si Domul Sf.Stefan. Transfer la hotel si cazare. Cazare Hotel Azimut 4* (plecare 28.11), Hotel Novum Kavalier 4* (plecari 30.11, 06.12), Hotel Ibis Mariahilf 3* superior (plecari 08.12, 15.12), Hotel Best Western Plus Amedia 4* (plecare 14.12) sau similar.

Ziua 2 | Viena Piete de Craciun
Mic dejun.
Timp liber pentru shopping sau vizite individuale la muzee. Va recomandam Muzeul de Istorie a Artei, o valoroasa pinacoteca unde veti descoperi si valoroasele tezaure de la Simleul Silvaniei si Sannicolaul Mare sau Apartamentele de iarna si colectia de portelan si argintarie de la Hofburg. Seara bucurati-va de atmosfera speciala a Pietelor de Craciun din Viena organizate la Palatul Belvedere, Karlsplatz, Stephanplatz, Am Hof, Freyung sau Maria–Theresien Platz. Cazare Hotel Azimut 4* (plecare 28.11), Hotel Novum Kavalier 4* (plecari 30.11, 06.12), Hotel Ibis Mariahilf 3* superior (plecari 08.12, 15.12), Hotel Best Western Plus Amedia 4* (plecare 14.12) sau similar.

Ziua 3 | Viena–Palatul Schonbrunn
Mic dejun. In prima parte a zilei va sugeram o vizita la Schonbrunn, principala atractie turistica a Vienei unde veti regasi gloria si eleganta imperiala a apartamentelor de stat ale monarhiei habsburgice. Tot aici este si cea mai veche gradina zoologica din Europa si o incantatoare Piata de Craciun organizata in curtea principala. Seara puteti revedea Piata de Craciun care v-a placut cel mai mult. Alte optiuni pot fi o cina intr-un heuriger in Grinzing sau o cina intr-unul din restaurantele rotitoare din Turnul Dunarii beneficiind de o imagine panoramica unica a capitalei austriece. Cazare Hotel Azimut 4* (plecare 28.11), Hotel Novum Kavalier 4* (plecari 30.11, 06.12), Hotel Ibis Mariahilf 3* superior (plecari 08.12, 15.12), Hotel Best Western Plus Amedia 4* (plecare 14.12) sau similar.

Ziua 4 | Viena–Bucuresti
Mic dejun. Timp liber la dispozitie in Viena (camerele se pot pastra pana la ora 12:00). La ora 18:00 transfer cu autocarul la aeroport pentru imbarcare pe zborul Companiei Austrian Airlines OS767 cu decolare la ora 21:10. Aterizare in Bucuresti la ora 23:50. Sfarsitul pachetului de servicii.



Plecari din: Bucuresti Otopeni
Transferuri gratuite Interra din orasele:

Constanta, Medgidia, Cernavoda, Fetesti, Slobozia

Brasov, Predeal, Sinaia, Campina, Ploiesti



 Plecari Sejur 28.11 30.11
06.12 08.12 14.12 15.12
 Adult in camera dubla 199 €
199 € 199 € 199 € 199 € 199 €
 Al 3-lea adult in camera dubla pat supl 199 € 199 € 199 € 199 € 199 € 199 €
 Copil 2-11,99 ani cu 2 adulti in camera 159 € 159 € 159 € 159 € 159 € 159 €
 Adult in camera single 270 € 270 € 270 € 270 € 270 € 270 €


Servicii incluse:
Zboruri directe Bucuresti => Viena => Bucuresti, Compania Austrian Airlines
  (inclus 1 bagaj de mana si 1 bagaj de cala de 23 kg de persoana)

Transferuri aeroport-hotel-aeroport
Cazare 3 nopti cu mic dejun bufet la Hotel 3* superior/4* Viena functie de data de plecare
• Tur de oras Viena cu ghid local de Lb Romana 

Nu sunt incluse:
• Taxele de aeroport, 155 €/persoana (pot suferi modificari pana la emiterea biletelor de avion)
• Asigurarea medicala de calatorie, asigurarea storno, intrarile la obiectivele turistice


 

Informatii utile referitoare la transferul gratuit din tara:
• transferul gratuit deserveste exclusiv orasele mentionate in prezentarea excursiei.
• transferul din tara la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de agentie cu titlu gratuit. Prin urmare, acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri, inclusiv catre alti turisti din alte orase decat cele deservite, care nu beneficiaza de transfer.
• costurile totale ale transferurilor gratuite sunt suportate de catre Tour Operator.
• daca pasagerul care a rezervat transfer gratuit renunta ulterior la acesta, nu exista notiunea de eventuale restituiri intrucat acesta este gratuit.
• transferul gratuit se rezerva odata cu pachetul turistic.
Daca turistul nu solicita la rezervarea pachetului turistic si transfer gratuit, ulterior aceasta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile, cu confirmare de la agentie si cu minim 31 de zile inainte de plecare.

• daca pasagerul cu transfer rezervat renunta la transferul de dus, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doar daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
• prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata. Pasagerii care beneficiaza de transfer gratuit au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau Tour Operatorului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de catre soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Tour Operatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor, care au drept consecinta pierderea avionului de catre acestia. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de catre pasager.
• transferurile gratuite sunt asigurate de catre Tour Operator cu mijloace auto din flota proprie (autoturisme, microbuze, autocare) si/sau cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri. In situatia in care Tour Operatorul recurge la companiile de transport care efectueaza transport regulat de persoane pe rutele de transfer, contravaloarea biletului de transport este acoperita integral de catre Tour Operator iar pasagerii vor fi anuntati in mod corespunzator.
• daca Tour Operatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri gratuite pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru doua sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau renunta la transfer.
• Tour Operatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
• turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta.

 

Documente de calatorie:
Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta. Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90 zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia) Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate. Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul. Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

 

Cazare si programul excursiei:
Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania. Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort. Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc. Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single. Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.

 

Informatii utile referitoare la transportul cu autocarul:
Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.

 

Informatii utile referitoare la transportul cu avionul:
Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism. Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni). Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza. Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.

 

 

Conditii generale de renuntare-anulare a rezervarii:
• penalizare 20% din pretul excursiei daca anularea se face cu mai mult de 80 de zile pana la plecare

• penalizare 60% din pretul excursiei daca anularea se face intre 80-31 de zile pana la plecare
• penalizare 100% din pretul excursiei daca anularea se face cu mai putin de 31 de zile pana la plecare
• penalizare 100% din pretul excursiei pentru neprezentare la plecare (no-show)

BILETE
AVION

 
BILETE
AVION
Deea Travel International S.R.L.
C.U.I. RO24787637   Nr.Reg.Com. J40/19848/2008   Agentie membra ANAT
Licenta de turism nr. 674/21.01.2019   Brevetul de turism nr. 8387/03.04.2007   Ministerul Turismului 0 800 868 282
Polita de asigurare Seria I nr. 58281 valabila pana la 19.12.2024 (OMNIASIG) Operator de date cu caracter personal: 29915
www.anpc.ro